Consiliere daune auto

Daca autovehiculul dumneavoastra a fost implicat intr-un eveniment in care a suferit mai multe avarii, e posibil sa intampinati o serie de dificultati in procesul de remediere a acestora.

Datorita profesionalismului, dedicarii personalului nostru si al dotarilor performante, Top Lac Auto Service este Centru de Constatare a Daunelor Auto Generali si Groupama.

Top Lac Auto Service va ofera la cerere servicii de consiliere in cazuri de daune auto, cu conditia sa reparati masina in cadrul service-ului. In plus, nu trebuie sa platiti reparatia daca aveti o polita RCA/CASCO pentru ca avem contracte cu toti asiguratorii, iar serviciile noastre sunt decontate in mod direct catre companiile de asigurare.

Decontarea directa scuteste persoana care solicita remedierea daunelor auto pe baza unei polite RCA sau a unei polite CASCO de a plati personal operatiunea respectiva, achitarea facandu-se direct de catre societatile de asigurare.

Noi va oferim la solicitarea dvs. consiliere si suport la orice ora! Serviciul nostru de asistenta rutiera functioneaza zilnic 24/7.

Un consilier din domeniul daunelor auto va sta la dispozitie informandu-va pas cu pas tot ce aveti de facut.

TOP LAC AUTO SERVICE va ofera GRATUIT urmatoarele servicii de asistenta rutiera 24/7 la telefon 031.005.0005:

  • Asistenta prin telefon (la solicitarea clientului)
  • Consiliere in relatia cu societatile de asigurari (la solicitarea clientului)
  • Decontarea operatiunilor de reparatie direct cu societatea de asigurari

Pentru a veni in ajutorul clientilor nostri, oferim gratuit la solicitarea lor urmatoarele servicii suplimentare:

  • masina la schimb gratuit pe durata reparatiilor
  • tractarea autoturismului avariat
  • informare si consiliere pentru deschiderea dosarului de daune
  • verificarea documentelor necesare deschiderii dosarului de daune
  • intocmirea dosarului de daune
  • intermedierea relatiei cu societatea de asigurari si inspectorul de daune
  • asistarea la constatarea daunei de catre inspectorul de daune, impreuna cu clientul
  • consiliere in vederea obtinerii aprobarii pentru deschiderea/inchiderea dosarului de daune

In plus, beneficiati de:

  • supravegherea reparatiilor si informarea permanenta cu privire la stadiul acestora
  • returnarea masinii reparate la locul si la ora agreate cu clientul

Nu ezitati sa ne contactati!